Mara

Widok na morze Tak
Powierzchnia 90 m2
 Taras / Balkon Tak
Duży przestronny apartament z trzema osobnymi sypialniami. Na dole znajduje się kuchnia i salon oraz łazienka, na piętrze trzy sypialnie i dwie łazienki. Apartament zadbany, dobrze wyposażony, po renowacji...  więcej »

Apartamenty Słoneczna w Orebiću 2 na mapie

Słoneczna znajduje się w Orebić 2, Dalmacja Południowa, Chorwacja.

Morze 200 m
  Plaża 250 m
  Sklep 120 m
  Restauracja 100 m

Opis apartamentów Słoneczna w Orebiću 2

Nasi goście określają ten dom w jeden sposób: " weszliśmy tu, i od razu byliśmy na urlopie..." Nie można się z tym nie zgodzić. Dom ma wspaniałe położenie. Blisko jest zarówno do najbliższej plaży Trstenica, jak i również do sklepu, piekarni oraz straganu z warzywami. Działaka, na której znajduje się obiekt jest duża i wygodna.
Wnętrze domu jest zadbane i czyste. Polecamy szczególnie osobom szukającym dobrego standardu w dobrej cenie. Zachęcamy do rezerwacji terminów 10.07-20.08 już w październiku. Ten dom ma już duża liczbę wiernych, powracających gości ;-)

Kontakt i Pomoc

Słabe
Bardzo słabe
góra i dół
czułem się jak w domu, jest wszystko co potrzebne. W poprzednich komentarzach były takie, które wspominały brak zmywarki, otóż zmywarka już jest - 60-tka :) Tak jak wspomniałem można tam poczuć się jak w domu, nam nic nie brakowało, krótko mówiąc - rewelacja! :) Jedyny minus to taki, że trzeba wyjeżdżać, bo chciałbym tam zostać już na zawsze :) Odległość od plaży optymalna, chociaż biorąc pod uwagę standardy polskie, to do plaży jest mega blisko :) Jak czegoś zapomniecie nie stracicie wiele czasu na powrót, 5 minut na piechotę :) Obiekt położony jest w cichej okolicy, można odpocząć od zgiełku. Świetna lokalizacja, blisko sklepy, restauracje, bankomat, i wszystko co potrzeba. Czy mi się podobało??!! Jestem zakochany! Tak jak zakochałem się w Chorwacji jak byłem pierwszy raz, tak będąc w Orebić zakochałem się ponownie i podwójnie :) Wrócę z pewnością!
Wszystko było super , grill idealny , taras super , pokoje piękne , jakbym miał jakieś życzenie to wstawić mały stolik i 2 foteliki( leżaki) na balkon Piękny domek dużo miejsca przed domem, duży parking , oraz cisza i spokój koło domu wszystko mi się podobało , bardzo mili gospodarze Byliśmy tu już 3 razy i za każdym razem odkrywamy coś nowego . Tak przyjadę tu jeszcze raz
Byliśmy na 2 rodziny, 6 osób, każdy miał swoją sypialnie. Jedna sypialnia z łazienką, druga bez ale łazienka na piętrze i trzecia sypialnia bez łazienki a łazienka na dole. Super rozwiązanie każdy miał swoja. Kuchnia z dużą lodówką , nieźle mrozi bo zamroziła nam Whyski :):) w zamrażalniku i uchwyty na butelki też idealne do chłodzenia napojów. W kuchni wszystko, lub prawie wszystko co potrzeba. Brakowało nam zmywarki , jak na 6 osób jest co zmywać i uważam że przydała by się bardzo to jedyny minus tego miejsca. Gdyby nie to ocena była by 11 a tak tylko 10 na 10 możliwych :):) Przed przyjazdem wiedzieliśmy że na drugim tarasie na piętrze nie ma krzeseł i stolika i zapytaliśmy czy da się coś zorganizować, i jak przyjechaliśmy to już było. Super. Taras na piętrze w dzień nie da się wysiedzieć bo gorąco ale po zachodzie super do posiedzenia i wypicia regionalnej lampki wina. Na dole taras z krzesłami i stołem przy wyjściu z kuchni idealne do biesiadowania. Mieliśmy obawy co do Klimy tylko na korytarzu , ale daje rade spokojnie, jak się zostawi uchylone drzwi od sypialni na noc to chłodek sobie wpływa nie dmuchając na ciebie gdy spisz, a jak komu mało to na suficie wiatrak który po włączeniu tez przyjemnie dmucha. Dom łazienki i pokoje wyglądają lepiej rzeczywistości niż na zdjęciu, duży ogród w którym jest grill i można go użyć. Lokalizacja super, blisko piekarnia, przy ulicy warzywniak i market studenak i bilsko do plaży miejskiej. Jedyny minus lokalizacji to ciężki wjazd, bardzo ciasna uliczka, byliśmy wynajętym vanem na 7 osób wiec szerszy i dłuższy niż normalne auto i pierwszy wjazd to była masakra. Warto wjechać w 2 uliczki wcześniej przy bankomacie, ulica do samej góry następnie od góry wjeżdżać na posesje jest dużo łatwiej i dawaliśmy radę już na 1 raz się złamać. I na nasz przyjazd mila niespodzianka , w lodówce czekało na nas zimne piwko, woda i domowej roboty nalewka  Bardzo mili właściciele Mara i jej mąż , nie natrętni. Miejsce super. Super bylismy w Orebic 4 razy , i jeszcze tutaj wrocimy
góra i dół
Idealnie Piękne miejsce z pięknym widokiem, dużo miejsca w środku i na zewnątrz, zawsze działająca klima i przesympatyczna właścicielka. Cała rodzina zachwycona miejscem i pewnie w przyszłym roku znów tam przyjedziemy.
Witam byliśmy z 7 osobową rodzinom to były chyba najlepsze wczasy. Gospodarze wspaniali dom o wiele lepszy niż na zdjęciach polecam każdemu. Artur. Wszystko wspaniałe Piękna okolica polecam każdemu
czasem uda nam się zrobić dobre zdjęcia... Jednak walory Słonecznej cieżko, faktycznie, oddać na zdjęciach. Też wysoko oceniamy ten dom ;) Cieszymy się z Waszego zadowolenia i zapraszamy ponownie.
góra i dół
Super wszystko-wygodne łóżka,dobrze usytuowana klima,super wiatraki,dobrze wyposażona kuchnia,duża lodówka, trzy łazienki!!!,duży przedpokój-jest miejsce na cały sprzęt plażowy,ogólnie duża przestrzeń!!!Świetne balkony dla wszystkich sypialnii. Piękny domek z cudownym,dużym ogrodem,tarasem z wygodnymi krzesłami i super grillem,przygotowane drzewo i wszystko co trzeba!!!! Cicho,spokojnie!!! Usytuowanie tarasu nie przy samej drodze,tak jak to jest w wielu miejscach.Kameralnie!!! Tak bardzo nam się podobało.Piękne miejsce z cudownymi widokami i roślinnością.Świetne warunki do pływania i nurkowania.
Rozmieszczenie pomieszczeń w willi Słoneczna daje poczucie intymności. Pokoje są widne i schludne, kuchnia dostatecznie wyposażona. Łazienki są przestronne a pralka bardzo przydatna, ponieważ słona morska woda sprawiała, że ręczniki plażowe robiły się szorstkie i sztywne. Klimatyzacja włączana była na ok. 3 godziny w nocy-co w zupełności wystarczało. Willa Słoneczna jest najpiękniejsza na ulicy. Posiada duży, zadbany ogródek dający poczucie komfortu i prywatności. Większość posesji w Orebić nie ma ogródków w ogóle, ponieważ każda wolna przestrzeń wykorzystywana jest na parking. Willa Słoneczna jest idealnym miejscem dla rodzin wypoczywających z dziećmi. Jej położenie sprawia, że wszędzie jest blisko: do sklepu, restauracji, nad morze a jednocześnie nie słychać zgiełku ulicy czy nocnego życia. Właściciele są bardzo mili i niewidoczni dla wypoczywających. Z pewnością wrócimy do Mary i willi Słoneczna. Orebić to malownicze miasteczko portowe, ciche i spokojne. W jego linii brzegowej znajduje się każdy rodzaj plaży począwszy od piaszczysto-żwirkowej, kamienistej, skalistej po betonową. Mają tu pyszne lody. Ceny porównywalne jak w Polsce więc nie ma sensu zabierać ze sobą ton jedzenia. Dosyć drogie wypożyczenie leżaków na plaży, bo 2 leżaki + parasol to 120 kun za dzień więc lepiej mieć ze sobą matę plażową. Bez problemu można porozumieć się po polsku. Najlepiej pieniądze wymienić w miejscowym kantorze, bo przelicznik jest korzystniejszy niż w Polsce.
Bardzo dobry apartament i super okolica. Wspaniali gospodarze . Bardzo dobry obiekt dla 6-7 osób . Dom jest nowoczesny, bardzo piękny i co najważniejsze nie daleko plaży . Dobrze działające wifi , przestronny taras , wspaniały ogród , wszędzie bardzo czysto . Wspaniałe miejsce na urlop na pewno jeszcze je odwiedzimy .
góra i dół
Cały obiekt był wspaniały, najbardziej nam się podobało że byliśmy sami w cały apartamencie, nie było nikogo obcego, całe podwórko dla nas. Wyposażenie obiektu jest o wiele lepsze niż pokazane na zdjęciach. Apartament jest nowoczesny, bardzo piękny i co najważniejsze nie daleko plaży i do tego dzieci mogły swobodnie biegać biegać po całym podwórku. Do Orebić na pewno jeszcze przyjedziemy i polecamy wszystkim znajomym, ponieważ byliśmy już dwa razy i za każdym razem pogoda wyśmienita.
Bardzo fajny apartament - dogodne miejsce i piękne widoki z okien i słonecznych balkonów. Doceniłam również przestronny taras i klimatyzację oraz ciszę i czystość w domu. Do plaży też daleko nie jest. Co ważne w pobliżu znajduje się sklep, a i możliwość wypożyczenia grilla też ma znaczenie. Piekliśmy ryby i warzywa...
Niezwykle urokliwe miejsce, przemili gospodarze. Apartament zaspokoi nawet najbardziej wybrednych gości.
góra i dół
Fantastyczne miejsce do komfortowego wypoczynku dla 6-7 osobowej ekipy. Niezależny apartament (bez turystów-sąsiadów w budynku) z dobrą klimatyzacją i dźwiękoszczelnymi oknami tłumiącymi ew. odgłosy imprez w okolicy. Bardzo uprzejmi i nienarzucający się gospodarze. Czyste, zadbane i dobrze wyposażone pomieszczenia. Świetny, zacieniony taras w ogrodzie z widokiem na sąsiednie wyspy (Korcula) i góry. Duże miejsce parkingowe na 2 samochody. Szczerze polecam.
Zapraszamy ponownie :-) zespół orebic.com.pl
Było super przemili własciciele .Polecam piękne widoki ,piękna miejscowosc.
Mamy nadzieję gościć Państwa ponownie. pozdrawiamy z Orebica.