Prce

Widok na morze Nie
Powierzchnia 50 m2
 Taras / Balkon Tak
Apartament usytuowany na parterze. Do dyspozycji dwie małe sypialnie, w części dziennej sofa oraz aneks kuchenny. Łazienka z prysznicem, zacieniony wygodny taras.  więcej »

ap.2D - 2 sypialnie, dla 4 - 6 osób

Widok na morze Nie
Powierzchnia 50 m2
 Taras / Balkon Tak
Piękny apartament, posiadający dwie, niezależne sypialnie oraz część dzienną. Taras wychodzi na część ogrodową. W apartamencie odczuwa się miły chłód. Jedna z sypialni posiada dwa pojedyncze łóżka (...  więcej »

Apartamenty Rafi w Orebiću 1 na mapie

Rafi znajduje się w Orebić 1, Dalmacja Południowa, Chorwacja.

Morze 100 m
  Plaża 200 m
  Sklep 30 m
  Restauracja 50 m

Opis apartamentów Rafi w Orebiću 1

Bardzo ładnie położona willa, dużo zieleni sprawia, iż odgłosy z ulicy nie są dokuczliwe. Z willi blisko jest do sklepów, restauracji, piekarni czy straganów. Jest to jedna z nielicznych willi, która dysponuje częścią ogrodowa dla gości. Posiada tylko dwa apartamenty jest więc dobrą propozycją dla zaprzyjaźnionych rodzin.

Kontakt i Pomoc

Słabe
Bardzo słabe
ap.1G
Najbardziej CZYSTOŚĆ! Głównie zwróciliśmy uwagę na czystość w łazience i jesteśmy zadowoleni, świeża pachnąca pościel, dużo światła w pomieszczeniach, dwa osobne łóżka dla dzieci, pralka, duży taras i wygodna sofa. Mieliśmy wszystko czego potrzebowaliśmy. Bardzo nam się podobało, bardzo sympatyczna Pani właścicielka :) Blisko do sklepów, bo po drugiej stronie drogi. Bar ZONA z pyszną kawą. Oraz restauracja Posejdon gorąco polecamy i pozdrawiamy Pana Marco. Blisko do plaży, ogólnie super, piękna okolica :) Na pewno odwiedzimy po raz kolejny ten obiekt. TAK!
Takie opinie lubimy nsjbardziej ;) Zapraszamy ponownie
Bardzo miła gospodyni(serdecznie pozdrawiamy). Wyposażenie sprawne i czyste. Wygodne łóżka. Ładny tarasik z huśtawką i stołem do wspólnej kolacji. Z uwag-ewentualnie jakaś markiza przy tarasie. Zacieniony plac zabaw dla dzieci. Pięknie zacieniony grill z dużym stołem. Dostępny bez ograniczeń. Wystarczający, bezpieczny parking(może brak zadaszenia, ale i tak częściowo zacienione) przy samej ulicy co zdecydowanie w ciasnej zabudowie jest atutem. Dobra lokalizacja. Co prawda nie przy samej plaży:) ale sklep, jedna z lepszych restauracji POSEJDON(gorąco polecam), bar ZONA, bankomat, pekara. Właściwie wszystko co potrzebne do egzystencji wakacyjnej pod ręką. Tak
ap.1G
Apartament czysty i zadbany, kuchnia mała dobrze wyposażona, łazienka z prysznicem czysta i zadbana. Taras, piekny ogród grill i parking, wszystko"bajka" Bardzo fajna lokalizacja. Morze z wieloma ładnymi plażami i góry z pięknymi widokami.
Niesamowicie miłe zaskoczenie po przyjeździe, obiekt czysty nowoczesny dla nas idealny, a wynajmowaliśmy cały obiekt 2+2(13, 6 lat) i 2+1(7 lat) mili gospodarze, dużo zieleni super ogród. jedyny minus ( z naszej perspektywy to dojazd na cichą i spokojną plażę DUBA (koniec czerwca) niewiem jak póżniej czy też jest spokojnie. Pozdrowienia dla gospodarzy od Rafał, Beata, Lena, Igor, Tadeusz, Józefa, Michał Super miejsce, fajne mieszkania wynajmowaliśmy cały obiekt i jest super, za rok tez tam chcemy wrócić. Pozdrowienia dla gospodarzy. Tak za rok tam będę jak tylko zdrowie pozwoli.
Schludnie , czysto , bez fajerwerków , jedynie łazienka mogła by być większa a dokładnie prysznic. Wszystko ok. Jedynie łazienka mogła by być większa , a dokładnie prysznic . Poza tym czysto , Rafaela ( właścicielka ) bardzo sympatyczna i gošcinna . Ogólnie polecam z czystym sumieniem . :) Tak , byliśmy drugi raz i z chęcią jeszcze kiedyś wrócimy.
ap.1G
Wszystko w porzadku ,fajny tarasik ,kuchnia bardzo dobrze wyposarzona,pokoje czysciutkie ,generalnie czysto I przyjemnie ,polecam :) Jezeli chodzi o obiekt rowniez nie moge sie przyczepic do niczego ,czysto ,kolorowo(w sensie kwiatkowo ),parking fajny bo w cieniu,oczko z rybkami (ktore czesto odwiedzala nasza corka)no I drzewka ,super. Miejscowosc godna polecenia fajne plaze,fajne restauracje,tak przyjechalibysmy ponownie napewno
Rafi, rafi i tylko Rafi nikt juz mnie nie namówi żebym się lokował gdzie indziej albo naprzykład na Makarskiej, jak to niestety bywało wcześniej... eh szkoda gadać. Tu lokalizacja wspaniała, nie męczące miasteczko tylko wypoczynkowe. Nie trzeba się wspinać po żadnych schodach, żeby wrócić do mieszkania. Blisko sklep, a w nim zawsze zimnie piwko, tuz obok sprzedawca wina domowego! I co rano gorące pieczywko w piekarence obok. Rewelka. Mirek z familją :)
Rewelacja, bardzo nam było dobrze i jesteśmy bardzo zadowoleni , a nasi gospodarze to cudowni ludzie :) Apartament też super byliśmy już dwa razy i zawsze nam mało :) Iwona i Robert
ap.1G
Bardzo wygodny apartament z dobrą lokalizacją. Ewa z rodziną
witam wróciliśmy 19.07 2013 r z Orebić gdzie mieszkaliśmy w apartamencie Rafi ,z czystym sumieniem mogę polecić .Super lokalizacja ,zacisznie ,czysto wyposażone wystarczająco ,wszystkie urządzenia sprawne do dyspozycji niewielki ale własny ogród z grilem ,dobre miejsca do zaparkowania samochodu(cień ).,no i bardzo mili i sympatyczni gospodarze Rafaela oraz Stefan których bardzo serdecznie pozdrawiam ,miłe przywitanie owoce, wino ,rakija,po tygodniu zostaliśmy zaproszeni na(darmową) super kolacje z grilowanymi rybami sałatkami winem ,ciastkami ,dodatkowo Stefan zabrał nas na wycieczkę po sąsiednich wyspach swoją motorówką gratis (szlakiem fisch pikniku ,który na moją rodzinę kosztował by ok.100 euro ) dodam iż do naszej dyspozycji były dwa rowery oraz kajak .BARDZO POLECAM APARTAMENTY RAFI szczególnie dwóm zaprzyjażnionym rodziną tak jak byliśmy my
ap.2D
Witam ,apartament według mnie na 10, spełniał wszystkie nasze oczekiwania. Najważniejsza sprawa ,że cały położony jest w cieniu co sprawiało , że po upalnym dniu człowiek mógł swobodnie odetchnąć w cieniu pięknego ogrodu , wśród niesamowitej roślinności w towarzystwie cykad. Apartament znakomicie wyposażony, standart zaskoczył nas bardzo pozytywnie , tzn. jest wszystko co potrzebne w domu do funkcjonowania, od pralki,zmywarki , odkurzacza , suszarki do włosów itd, łazienka nowa i kuchnia , Bardzo czysto w pokojach nowe szafy , łóżka wygodne.Mega plusem jest na pewno to ,że dookoła domu jest mnustwo drzew które dają tyle cienia ,że klimatyzacja jest w zasadzie mało kiedy używana. Zdecydowanie polecam wczasy w Orebic ,przyjeżdżamy tu od 12 lat i ciągle odkrywamy coś nowego , półwysep ma wiele pięknych plaż , niesamowicie położonych. wiele punktów widokowych zapierających dech w piersiach,ale sam zjazd na półwysep jest już cudownym przeżyciem.
Piękne, czyste wnętrza, idealne dla pary/rodziny z dziećmi. Bardzo polecam Wspaniałe miejsce! Przy głównej drodze, ale w zacisznym ogrodzie, gdzie można naprawdę odpocząć. Orebic to świetne miejsce. Posiada zalety miasteczka i południowej prowincji. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Niesamowicie miłe zaskoczenie po przyjeździe, obiekt czysty nowoczesny dla nas idealny, a wynajmowaliśmy cały obiekt 2+2(13, 6 lat) i 2+1(7 lat) mili gospodarze, dużo zieleni super ogród. jedyny minus ( z naszej perspektywy to dojazd na cichą i spokojną plażę DUBA (koniec czerwca) niewiem jak póżniej czy też jest spokojnie. Pozdrowienia dla gospodarzy od Rafał, Beata, Lena, Igor, Tadeusz, Józefa, Michał Super miejsce. za rok też tam będę jak zdrówko pozwoli. tak
ap.2D
Pokoje schludne ale czyste.... Obiekt niedaleko od plazy, przy glownej ulicy...blisko sklep, piekarnia, bar, kantor - wszystko na miejscu...Obiekt schowany w cieniu (w zieleni), co bylo cudowne po calym dniu na sloncu.... spokojne zaciszne miejsce w sam raz dla 2 zaprzyjaznionych rodzin!!! Suuuper!!! Piekne miejsce, nie zatloczone, ale jest co zwiedzac...Wieczorem tetni zyciem!!!
Wróciliśmy z Orebič 30 sierpnia 2015, krstey zakochani w tym miejscu. Apartamenty Rafi rewelacyjne byliśmy w dwie rodziny wiec cały dom był do naszej dyspozycji oraz przepiękny zacieniony ogród w którym spędzaliśmy miłe wieczory. Blisko do sklepu , piekarni, bazarku z owocami, wszystko w zasięgu ręki. Cisza i spokój, pełna prywatność. Blisko do plaży. Właściciele Rafaella i Stefan przemili ludzie, których serdecznie pozdrawiamy. Bardzo miłe powitanie. Stefan zabrał nas na wycieczkę po morzu swoją motorówka co było dla nas wszystkich bardzo miłą atrakcją. Wszystko idealnie. Gorąco polecamy Sylwia i Sebastian z rodziną Obiekt fantastyczny, w pełni spełniał nasze oczekiwania. Świetny ogród, cisza i 100 % prywatność . Piękne, spokojne i kameralne miejsce z ogromna przyjemnością odwiedzimy je ponownie. Nie ma tłumów co jest bardzo ważne.
Czysto, schludnie, mieszkanie wyposażone we wszystkie rzecz potrzebne na udany urlop. Dom stoi blisko sklepu i piekarni, jest bardzo blisko do największej w miasteczku plaży. Orebic bardzo spokojne ciche miasteczko, jeździliśmy dużo na wycieczki po półwyspie, polecamy Kunę, Divną Dubę, Ston no i za morzem :) Korculę. Bawiliśmy się doskonale, dziękujemy naszym gospodarzą :))) Tomek i Ela z córkami Amelka i Wiktorią