Kika

Widok na morze Tak
Powierzchnia 100 m2
 Taras / Balkon Tak
Z klimatyzacji korzystaj rozważnie. Duże różnice temperatur są niezdrowe i możesz łatwo przeziębić się. Koszt wykorzystania klimatyzacji to € za dobę.Co z autem? Nie martw się. Pomyśleliśmy o tym. Przysługuje...  więcej »

Dom do wynajęcia Serenada w Orebiću 2 na mapie

Serenada znajduje się w Orebić 2, Dalmacja Południowa, Chorwacja.

Morze 1300 m
  Plaża 1300 m
  Sklep 1100 m
  Restauracja 1100 m

Opis domu do wynajęcia Serenada w Orebiću 2

Cicha i spokojna willa u stóp gór w izolacji od innych domów. Wspaniała oferta dla dwóch par albo rodziny z dwójką dzieci, którzy chcą spędzać ciepłe, letnie wieczory przy grillu, a w ciągu dnia zażywać kąpieli w basenie. Willa posiada wygodne miejsca parkingowe oraz oferuje niesamowity widok na kanał Peljeski.

Kontakt i Pomoc

Słabe
Bardzo słabe
środek willi
Bardzo czysto, piękne wnętrze, dużo udogodnień np.lornetka, rzutki czy piłkarzyki.Niby nie wiele ale podczas wypoczynku bardzo przydatne. Syn był tym bardzo zadowolony.Super wyposażona kuchnia, więc nie trzeba było zawsze wychodzić na miasto na obiad tylko zrobić sobie samemu w domu. .Obiekt jest położony na końcu wioski i stoi na górskim wzniesieniu przez co ma taki piękny widok na Adriatyk i wyspy.Jest miejsce na dwa auta które stoją w cieniu, a całość jest ładnie ogrodzona dzięki czemu nie trzeba się bać wyjących obok szakali.Na pewno nie przeskoczą.No i ten basen to wspaniała sprawa. Kąpiąc się w nim można podziwiać co się dzieje w morzu, poobserwować statki, promy czy żaglówki.W tym roku była chłodna wiosna i po pierwszym wejściu do morza tem.wody miała 22 stopnie, zaś w basenie 30 stopni.No i te spacery po gajach oliwkowych. Przyjeżdżamy na Peljesać od ośmiu lat i na pewno wrócimy tam za rok.Więc to chyba najlepsze odpowiedzi na te dwa pytania.
Wspaniały, świetnie wyposażony dom . Bardzo zadbany tak samo w środku jak i na zewnątrz. Chorwację zwiedzamy co roku od 16 lat, ale dom Serenada był najlepszym miejscem jakie nam się do tej pory trafiło. Spokój, cisza , w dzień przecudny widok na Adriatyk, a w nocy wycie szakali. Domek położony wśród gai oliwnych w sporej odległości od pozostałych zabudowań więc naprawdę jest gdzie wypocząć. Wszędzie bardzo czysto, a właściciele bardzo mili. To były nasze najlepsze wakacje, miejscówkę możemy polecić najbardziej wybrednym urlopowiczom. My tam wracamy jeszcze raz na koniec sezonu, a i w przyszłym roku też się wybieramy.Polecamy Miasto Orebić bardzo ładne , przyciąga nas od 7 lat, jak i cały półwysep.
Pięknie położona i nowoczesna willa. Idealna miejscówka na wczasy w gronie znajomych. Można rozkoszować się pięknymi, lokalnymi krajobrazami oraz wyprawić małą imprezkę. Uroku miejscu dodają przyjaźnie nastawieni właściciele, na których wsparcie możemy liczyć w każdej sytuacji. Jeszcze raz gorąco polecam!
środek willi
To miejsce zasługuje na wyróżnienie. Wspaniały, schludnie wykończony apartament i utopijna okolica uduchowią każdego i pozwolą odczuć niepowtarzalny klimat. Serdeczni, zawsze uśmiechnięci ludzie, niosący jakby słowa otuchy, dobrej rady, sprawią przyjemność przepracowanym wczasowiczom. Zażywanie kąpieli w basenie to czysta przyjemność.
Cudowne wakacje w cudownym miejscu! Zdjęcia ze strony nie oddają prawdziwego uroku... Dla pełnego efektu należałoby dodać do zdjęć zapachy, jakie dochodzą z otaczającej zieleni oraz odgłosy - ciszy przerywanej wieczornym wyciem mieszkańców gór - sympatycznych czagalji :) To miejsce na prawdziwy wypoczynek, przed domem piękny gaj oliwny, z tarasu powalający widok na Adriatyk i okolice! Sam domek idealny ( nasza rodzina- rodzice i dwoje dzieci) , wyposażony komfortowo- wszystko bardzo dobrej jakości, pralka i zmywarka to też skarb. Kamienny stół na tarasie idealne rozwiązanie. Całą zimę tęsknimy ciepłymi wieczorami na tarasie z lampką wina i pięknym widokiem. A jeszcze jedno, przemiły gospodarz dba o czystość basenu - zazwyczaj wcześnie rano tak aby nie przeszkadzać... Bardzo chcemy tam wrócić! rodzina farciarzy
Ten dom, to faktycznie oaza spokoju i luksusu z pięknym widokiem. Zapraszamy na kolejne wakacje w Chorwacji!
środek willi
Już dwa razy mieszkałem w tym obiekcie. Jesteśmy dość wybredni, ale muszę przyznać, że to najlepsze miejsce, w jakim do tej pory mieszkaliśmy, nie tylko w Chorwacji, ale i w Hiszpanii czy Francji. Widok jest nieziemski, cisza, spokój-dokładnie to, czego szukaliśmy. W przyszłym roku też tu wrócimy. Dziękujemy obsługującym nas agentom za polecenie tego obiektu. Braliśmy z pewną dozą nieufności to, co mówili, ale opis i to, co zastaliśmy na miejscu jest dokładanie taki jak fotkach, a mogę twierdzić, że lepszy. Sam Orebic jest też super! Polecam wszystkim.