Zadzwoń

Dostępne terminy i cennik

Wyceń pobyt w 3 prostych krokach

zmień »

Aby dokonać wyceny apartamentu, musisz najpierw wybrać termin w kroku 1. Kliknij w pola tekstowe, by wybrać datę przyjazdu oraz wyjazdu i liczbę osób.

Poznaj cenę

nocy dla osób

Zarezerwuj teraz - zapłać później - do 10 kwietnia!
Rezerwacja w tym terminie niemożliwa

3. Szczegóły

w tym: Pierwsza wpłata

( )

I rata

( )
II rata

do zapłaty na miejscu
Łącznie do zapłaty
Internet w obiekcie w cenie
Podatek klimatyczny w cenie

Korčula
Mostar

Apartamenty Marija w Orebiću 2 na mapie

Marija znajduje się w Orebić 2, Dalmacja Południowa, Chorwacja.

Morze 250 m

do
dorośli
dzieci do 12 lat
  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Krajowe Centrum Rezerwacji sp. z o.o., ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 30/1, 40-055 Katowice.
  • Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia umowy i rezerwacji apartamentu lub otrzymania alternatywnej oferty (co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes) na podstawie art. 6 pkt. 1b i pkt. 1f RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne do zawarcia umowy, kontaktu z Tobą lub przedstawienia Ci oferty.
  • Twoje dane mogą być przekazane innym podmiotom oraz do innych Państw UE/EOG oraz USA (z którymi Unia Europejska ma podpisane stosowne umowy dot. ochrony danych osobowych), w szczególności stronom zawieranej umowy i zewnętrznym usługom komunikacyjnym oraz płatniczym.
  • W przypadku zawarcia umowy, Twoje dane będą przechowywane przez okres wymagany przez prawo w odniesieniu do przepisów rachunkowych i skarbowych. W przeciwnym razie Twoje dane będą przetwarzane przez okres 3 lat w celu dalszego przedstawiania Ci oferty.
  • Masz prawo do wglądu do swoich danych, do ich zmiany i żądania ich usunięcia, do wycofania zgody na ich przetwarzanie (jeśli zgoda została udzielona), do przeniesienia swoich danych.
  • Masz prawo do wniesienie skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pomoc

Przeciętne
Słabe
Bardzo słabe
Przestronny apartament, bardzo dobrze wyposażony, czysty, wszystko świeże i pachnące. I ten oszałamiający widok z tarasu! Najpiękniejszy! Jeździmy tu od 6 lat i już rezerwujemy kolejny pobyt ♥ Lokalizacja: dom w idealnym miejscu - do najbliższej plaży 3 minuty spacerkiem, do Trstenicy 5-7 minut, chociaż my i tak szliśmy jeszcze dalej do plaży FKK za Korta Katarina :) Tak samo w drugą stronę - 5 minut do restauracji, lodziarni czy dalej do portu. Czyli naprawdę blisko do wszystkiego, ale wokół cisza, nie ma korowodów turystów jak w 1 rzędzie. Z górnych apartamentów widok zapierający dech w piersiach. Czystość: i apartamenty, i otoczenie domu - czyściutko, pachnąco, pełno kwiatów, oliwki, naprawdę jest ślicznie. Najpiękniejsze miejsce na świecie, jeździmy co roku i tak zostanie do końca życia :)
Z Ap. 8 jesteśmy bardzo zadowoleni. Jest wystarczający na 4 osobowa rodzinkę. Przede wszystkim bardzo czysty, można miło spędzić czas. Obiekt Marija to wspaniałe miejsce na spędzanie wakacji. POLECAMY!!! Orebić to wspaniałe okolice, ciche spokojne miejsce które polecamy. Na pewno nie była to nasza ostatnia wizyta w tym cudownym miejscu.:)
Nasz apartament mieścił się na piętrze, z widokiem na morze i góry :) Zastanawiałam się przed przyjazdem, czy wszystko będzie wyglądać tak jak na zdjęciach. Powiem Wam, że jest lepiej! Jest czyściutko, pięknie, przestronnie, w apartamencie jest po prostu wszystko….. ale dołóżcie do tego jeszcze przestrzeń, cudny zapach, ciepełko :) W apartamencie jest oczywiście pachnąca pościel, ręczniki, ściereczki, płyn, mleczko, mydło, naczynia, garnki, piekarnik, wszelkie otwieracze, worki na śmieci, suszarka, klamerki…. Same pomieszczenia – układ jak w pełnometrażowym przyzwoitym mieszkaniu. Plus taras. Taras wspaniały. Rano jadaliśmy tam śniadania, wieczorem kolacje i często do późna siedzieliśmy, popijaliśmy winko (od Mariji oczywiście, pycha!), rozmawialiśmy lub po prostu patrzyliśmy w gwiazdy, które są! Właśnie wróciliśmy z najwspanialszych wakacji w życiu! 2 tygodnie w czerwcu 2017 u Mariji. Pod każdym względem jesteśmy zachwyceni, zauroczeni, znaleźliśmy miejsce na wiele kolejnych lat wakacji. W Orebicu byliśmy pierwszy raz, niby więc nie mamy porównania, ale przez 2 tygodnie naoglądaliśmy się wszelakich innych miejsc i za każdym razem upewnialiśmy się tylko, że pobyt u Mariji to był najlepszy wybór! Bardzo dziękujemy więc Panu Pawłowi za podpowiedź. Co najbardziej nam się podobało, co było najcenniejsze…. WSZYSTKO! Willa znajduje się 200 m od morza. Początkowo zależało nam na apartamentach przy plaży, ponieważ z całym plażowym ekwipunkiem nie chcieliśmy latać przez pół miasta. Ale efekt był taki, że i tak lataliśmy na drugi koniec Orebica na plażę FKK. Więc czy mieszkaliśmy przy plaży, czy w drugim rzędzie domów, to nie miało znaczenia. A miało ogromne znaczenie widokowe i klimatyczne ;) Ten widok z tarasu!!! Matko, on jest oszałamiający! Dla tego widoku moglibyśmy chodzić jeszcze kolejne 200 m, uwierzcie, że te odległości w Orebicu są niewielkie, 3 minuty i jest się przy ślicznej plaży. A że my lataliśmy na plażę na wschodni koniec miasta to nasz wybór i za rok nawet nie szukamy innego miejsca, też będziemy latać, bo Willa Marija jest wyjątkowa i tylko tam chcemy! :D Willa Marija to dwa domy, stojące na pięknym, czyściutkim podwórku, z drzewkami oliwnymi, hibiskusami, oleandrami i wszelaką inną pachnącą roślinnością :) Są zacienione winoroślą miejsca parkingowe, jest grill, stoły w zacisznych zakamarkach podwórka. Nasz apartament mieścił się na piętrze, z widokiem na morze i góry :) Zastanawiałam się przed przyjazdem, czy wszystko będzie wyglądać tak jak na zdjęciach. Powiem Wam, że jest lepiej! Jest czyściutko, pięknie, przestronnie, w apartamencie jest po prostu wszystko….. ale dołóżcie do tego jeszcze przestrzeń, cudny zapach, ciepełko :) W apartamencie jest oczywiście pachnąca pościel, ręczniki, ściereczki, płyn, mleczko, mydło, naczynia, garnki, piekarnik, wszelkie otwieracze, worki na śmieci, suszarka, klamerki…. Same pomieszczenia – układ jak w pełnometrażowym przyzwoitym mieszkaniu. Plus taras. Taras wspaniały. Rano jadaliśmy tam śniadania, wieczorem kolacje i często do późna siedzieliśmy, popijaliśmy winko (od Mariji oczywiście, pycha!), rozmawialiśmy lub po prostu patrzyliśmy w gwiazdy, które są! U nas zawsze niebo zachmurzone. A tam zawsze słońce. A jeśli chmurki – to takie inne, plastyczne, śliczne :) A sami gospodarze? To wspaniali, ciepli, bardzo przyjaźni, sympatyczni, otwarci ludzie :) Gdy wjechaliśmy na podwórko, Marija stała na schodach i już do nas machała, to było takie miłe, poczuliśmy się wyjątkowo, że ktoś czeka, że po prostu jesteśmy mile widziani :) Marija mówi po chorwacko-polsku i bardzo dobrze rozumie język polski. Nie ma zupełnie żadnej bariery językowej. Dowiedzieliśmy się od niej wszystkiego, gdzie jaka plaża, jaki sklep, gdzie dobre jedzenie, co warto, czego nie warto. Zawsze można było o wszystko zapytać, zawsze miała czas. Ona i jej przesympatyczny mąż Milan. Których bardzo serdecznie pozdrawiamy, którym bardzo dziękujemy za wspaniałe ugoszczenie, i z którymi na pewno spotkamy się…. za 11 miesięcy :D Dziękujemy, hvala lijepa! :* Urocze, spokojne, klimatyczne miasteczko, czyste morze, pyszne jedzenie ♥, niezwykły mikroklimat, zawsze słońce :) A ludzie? Wspaniali! ♥ Uczymy się chorwackiego ;) Będziemy tu wracać przez wiele lat!
To były nasze pierwsze wakacje na Chorwacji i naprawdę nie mogliśmy wybrać lepiej! Apartament wspaniały! Czysty, zadbany, pachnąca pościel i ręczniki, dobre wyposażenie a do tego wprost zapierający dech widok z przestronnego tarasu! Jednym słowem bajka :) Całości dopełniła sama Marija, która jest przesympatyczną osobą, bardzo pomocną i co ważne-rozumie i mówi po polsku :) Warto również wspomnieć o pysznych winach domowej roboty, jakimi uraczyła nas Marija ;) Serdecznie polecamy i na pewno WRACAMY TU ZA ROK!!! Piękne i zadbane obejście, do tego cudowna zieleń i bardzo ładne budynki dopełniają się idealnie. Piękne widoki otaczające nas z każdej strony na pewno zapadły nam w pamięć na całe życie! Szkoda, że momentami tutejsi mieszkańcy bywali dość niemili... Ale nawet to nie zmienia naszego pozytywnego wrażenia.
Apartament bardzo czysty, dobrze wyposażony, piękny przestronny taras z widokiem na morze i góry. Bardzo dobre rozwiązanie z ułożeniem apartamentów, podczas 10 dniowego pobytu nie poznaliśmy żadnych sąsiadów ;-). trochę ciasno dla aut, ale taki urok tego miejsca. W Orebić jesteśmy 4 raz, połączenie gór i pięknego lazurowego morza. Mała miejscowość z pięknymi uliczkami, niezbyt zatłoczona. Jedyny minus mała plaża główna, na której w tym roku rozłożono płatne leżaki - moim zdaniem duży błąd. Osobiście z tego powodu jeździliśmy na plaże w Divna Duba.
W zasadzie odpowiadało mi wszystko. Co poprawić? Drzwi od łazienki czasami się nie domykały (podregulować zawiasy). Czajnik się nie wyłączał (wymienić). To wszystko. Piękny dom. Gustownie wykończony (kamienne detale, posadzki). Czystość. Ładnie utrzymana zieleń wokół domu. Oprócz bajkowych krajobrazów i kameralnej atmosfery, wielką zaletą tego miejsca są ludzie. Przyjaźni, uśmiechnięci, emocjonalnie podobni do nas. Cały półwysep jest przecudnym miejscem. Ledwo wyjechaliśmy a już tęsknimy.
Bardzo miło i sympatycznie. Apartament w bardzo dobrym stanie , czysty i schludny. Gospodarze sa opiekuńczy i pomocni w każdej kwestii. Widok z tarasu przepiękny, myślę że chyba nawet może to byc najlepszy widok z wszystkich apartamentów jakie są dostepne u Mariji, Gorąco polecam Fish Picnic sugerowany przez Mariję na 3 małych łódeczkach. Jest on utrzymany w fantastycznym klimacie a tutejsi mieszkańcy opłyną z Wami wszystkie fantastyczne zatoczki i ciekawe zobaczenia miejsca, a obiad tez był przepyszny. Gorąco polecam i Pozdrowienia dla gospodarzy.
faktycznie, my byliśmy także bardzo zadowoleni z zakwaterowania u Marii. Apartament jest bardzo wygodny, dobrze działa wifi. W szczególności balkon oferuje wiele niezapomnianych widoków. Maria stwarza rodzinną atmosferę i można się z nią porozumieć w wielu sprawach.
Wszystko genialnie zorganizowane ,szalenie miła i uczynna gospodyni nic tylko wracać tu co roku. Zamierzamy to realizować jak często się tylko da !
Dziękujemy Mariji za wspaniałe spędzony urlop , za miłe i cudowne przyjęcie gości . Apartament nr 8 jak i otoczenie domu godne najwyższych ocen . Byliśmy już u Mariji po raz drugi i zapewne nie ostatni . SERDECZNIE POZDRAWIAMY . Krzysiek i Asia
Super wakacje!Apartament czysty,przestronny a widok z tarasu niezapomniany.Marija to miła i pomocna osoba.Dziękujemy za wspaniałe wakacje i jeśli wakacje to tylko w tym miejscu.Tomek,Jola i Oskar
Morze i górski krajobraz to wspaniałe, niezapomniane widoki z tarasu.Apartament przestronny i zadbany (chyba najładniejszy ze wszystkich) zresztą cały obiekt zasługuje na najwyższą ocenę.Marjia bardzo ciepła, miła kobieta,która wspaniale dba o swoich gości.Gorąco polecamy wszystkim i dziękujemy za cudowne wakacje:)
Zdecydowanie się z Państwem zgadzamy :) Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie :)
KOCHANI GOSPODARZE ,dziękujemy było CUDOWNIE 100% przyjedziemy ponownie za rok .hallo PAWEŁ opiekun obiektu jest zajefajny prawda online ,ale kontakt znakomity,biuro i system doskonale działa pozdrawiamy .wypady promem na wyspę cudowną KORĆULA .Nie udało się nam dostać z tejże wyspy na wyspę Hvar pachnacą lawendą ale za rok tam będziemy.Marija całuski i podziękowania HALINA I KAZIO
Zapraszamy ponownie ;-)
Wioleta ,Tomasz,Julia,Natalia.Byliśmy po raz pierwszy na wakacjach w Chorwacji,ale napewno nie ostatni.Jeśli chodzi o gospodarzy willi \"Marija\" to szóstka z plusem.Wspaniały,przestronny apartament z obszernym tarasem,wspaniałe widoki to dodatkowy atut.Było cudnie ...................... Dziękujemy !!!!
Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, zespół orebic.com.pl
Apartament nr 8 po prostu coś pięknego,cudowny widok na Adriatyk z jednej strony,a z drugiej na niesamowity górski pejzaż. Marija cudowna kobieta,jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką gościnnością i z tak przyjaznym podejściem do swoich przyjezdnych. Czysto, pięknie i bardzo przyjemnie!!!Prawdziwy wypoczynek przy własnej roboty winie właścicielki!!!!No i te limonki pod apartamentem,które powalały swoim zapachem każdego dnia!!!Nie ma co się rozpisywać po prostu trzeba,powtarzam trzeba tu przyjechać. Dziękujemy Marija za takie wakacje!!!
Marija już od dawna zbiera takie komentarze. Bardzo nam miło, że spędziliście tam miłe wakacje. Mamy nadzieję, że dacie się tu zaprosić w przyszłości. Pozdrawiam pawel

Opis - Ap.8 - Sypialnia + salon

Marija o Ap.8

Piękny apartament ze znakomitym widokiem z tarasu. Bardzo ładne i czyste wyposażenie. Apartament jest bardzo rozkładowy. Zdecydowanie polecamy dla rodziny z max. dwójką małych dzieci lub dla trzech osób dorosłych. Apartament sąsiaduje z Ap.7 a ich tarasy przylegają do siebie.

Marija o sobie

Drodzy Goście, mam na imię Marija i jestem właścicielką willi Marija w Orebiću. Turystyką zajmuję się już ponad 20 lat. W ciągu tego czasu nauczyłam się, że zadowolenie moich Gości, jest dla mnie najlepszą reklamą. Dlatego bardzo się staramy, by nasi Goście byli jak najbardziej zadowoleni i jesteśmy do Waszej dyspozycji każdego dnia w ciągu Waszego pobytu w naszym domu. Oprócz możliwości odpoczynku w apartamentach, macie możliwość korzystania ze wspaniałych, wielkich tarasów, które są w cieniu ponad stuletnich drzew oliwnych. Przy tych tarasach jest wielki grill, z którego możecie korzystać, kiedy tylko macie na to ochotę. W tym pięknym otoczeniu możecie odpoczywać przy kieliszku naszego, domowego czerwonego wina. W czasie swojego pobytu będziecie mogli popróbować również innych naszych win, domowej rakiji, likierów i znakomitej domowej oliwy. Życzymy Wam udanego wypoczynku w naszym domu w Orebiću. Zapraszamy

Wyposażenie Ap.8 - Sypialnia + salon

Aneks

• lodówka duża
  • zlew
  • kuchenka gazowa/elektryczna
  • piekarnik
  • czajnik
  • podstawowe naczynia i garnki

Łazienka

• okiennice
  • wyjście na taras
  • aneks kuchenny

Pozostałe apartamenty w tym obiekcie