Opinia o apartamencie jak najbardziej niezadowalająca- wydaliśmy 560 euro na brudny apartament, uszkodzoną jacuzzi - smród w komplecie gratis, pralka uszkodzona, telewizor przez pierwsze dni uszkodzony, a opiekun obiektu rżnie głupa i twierdzi że wszystko jest SUPER
Każdy ma prawo do pozostawienia komentarza. Proszę jednak nie zapominać, że wszelkie problemy należy zgłaszać właścicielowi obiektu, gdyż to z nim macie Państwo umowę. Opiekunowie obiektów odpowiedzialni są proces rezerwacji, a nie za przebieg Państwa pobytu. Przypominam, iż osobiście stawiłem się na Państwa prośbę dwukrotnie. Za pierwszym razem, pomimo Panśtwa wezwania, nie byliście łaskawi na mnie poczekać, za drugim razem poinformował mnie Pan o tym, że były jakieś niedociągnięcia, które udało się usunąć i nie widzi Pan problemu. O tym, co faktycznie nie działało, dowiaduje się z tego komentarza wiec proszę mi powiedzieć, w jaki sposób miałem Panu pomóc? W każdym apartamencie może zdarzyć się awaria, ale żeby ją usunąć, trzeba ją zgłosić. Uważam, że wykazałem więcej zainteresowania, niż musiałem. Nasza firma nie świadczy usług rezydenta-jesteśmy portalem bookingowym. Państwa negatywna opinia o apartamencie jest odosobniona, co nie oznacza, że nie jest zgodna z prawdą. Wszelkie uwagi zostały już przekazane do właściciela obiektu.