Najczęściej zadawane pytania

Czy mamy zabierać ze sobą pościel i ręczniki?
Zgodnie z naszym regulaminem zmiana pościeli w apartamentach odbywa się co 7 dni wiec nie ma potrzeby zabierania pościeli ze sobą. Pomimo tego, że niektóre apartamenty oferują zmianę ręczników, rekomendujemy jednak zabranie ręczników ze sobą.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w kuchni znajduje się lodówka, czajnik oraz podstawowe naczynia i garnki?
Każdy z apartamentów posiada lodówkę oraz podstawowe naczynia, umożliwiające przygotowanie i podanie posiłku.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
W jakich godzinach można kwaterować się w apartamentach?
Każdy apartament gwarantowany jest od. godz. 14:00. Jeśli Twój przyjazd do apartamentu może się opóźnić ( np.: wiesz, że nie dojedziesz wcześniej niż na 20:00 ) KONIECZNIE powiadom swojego gospodarza. Numer telefonu znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy do każdego apartamentu zapewnione jest miejsce parkingowe?
Tak, każdy apartament ma zagwarantowane najmniej jedno miejsce parkingowe. Informacja o ilości przysługujących miejsc parkingowych znajduje się na stronie obiektu i w potwierdzeniu rezerwacji.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w apartamencie jest dostęp do Internetu?
Nie każdy apartament posiada dostęp do internetu lub sygnał WiFi może być niewystarczająco silny, by bez przeszkód korzystać z internetu na całej powierzchni apartamentu. Informacja na temat dostępności internetu jest w opisie apartamentu na naszej stronie. Szukaj takiego piktogramu "WiFi"
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy do apartamentu można zabrać ze sobą psa?
Większość gospodarzy nie przyjmuje zwierząt domowych. NIE PRZYJEZDŻAJ Z PSEM, jeśli nie uzgodniłeś tego wcześniej z naszą agencją, a stosowna informacja nie znajduje się w potwierdzeniu rezerwacji. GOSPODARZ MA PRAWO odmówić zakwaterowania jeśli staniesz w drzwiach apartamentu z psem, który nie został wcześniej zgłoszony. Jeśli uda się nam dogadać sprawy pobytu Twojego psa, za nasze negocjacje pobierzemy dodatkową opłatę-najczęściej jest to 35E.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w apartamencie jest chemia gospodarcza ( płyn do naczyń, ściereczki, itd.), papier toaletowy?
O chemię gospodarczą zadbaj sam-kupisz ją bez problemu w okolicznych sklepach. Papier toaletowy jest dostępny tylko w dniu zakwaterowanie-później zadbaj o to sam.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w apartamencie znajduje się TV?
Odpowiednia informacja znajduje się w opisie apartamentu. Większość ( ale nie wszystkie ) apartamentów posiada telewizor lub TvSAT.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy jest możliwość rozpalenia grilla?
Niektóre domy mają do dyspozycji gości tradycyjne, duże, dalmatyńskie grile. W innych przypadkach należy się dowiadywać, czy jest możliwość skorzystania z grila.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Gdzie najlepiej wynająć apartament jeśli bierzemy deskę windsurfingową?
Na płw. Peljeśac w miejscowościach Orebić, Perna, Kućiste, Viganj, Mokalo. Wszystko zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań. Zadaj takie pytanie, korzystając z formularza kontaktowego lub na czacie online, a nasi agenci doradzą najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Co oznacza, że obiekt jest "on-line"?
Oznacza to, że właściciel lub administrator obiektu zarządza dostępnością terminów przez nasz system bookingowy. Rezerwacja w takich obiektach odbywa się w czasie rzeczywistym, bez konieczności potwierdzania terminu.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Jaką mam pewność, że po wpłacie pieniędzy moja rezerwacja zostanie przeprowadzona zgodnie z ofertą?
Dla Państwa bezpieczeństwa właściciele obiektów przyjęli model płacenia " z dołu", a zatem resztę wartości rezerwacji płacicie Państwo bezpośrednio gospodarzowi. Dokonywana podczas rezerwacji pierwsza wpłata księgowana jest na koncie gospodarza i stanowi potwierdzenie rezerwacji. Każdy voucher zawiera szczegółowe dane kontaktowe, które umożliwiają kontakt z gospodarzem i sprawdzenie, czy Wasza rezerwacja została potwierdzona.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Jak mam szukać apartamentu i czym się kierować?
W każdej chwili służymy pomocą i oferujemy wsparcie naszych agentów. Przede wszystkim określ sam sobie, jakie parametry zakwaterowania są dla Ciebie najważniejsze. Kieruj się następujący parametrami: Rodzaj apartamentu ( rozkład ), odległość od plaży. Pamiętaj, że w ciągu 15min przejdziesz ponad 1000m ;-) Standard - zazwyczaj przekłada się to na cenę. Klikając na zadaj pytanie masz możliwość zamówienia oferty. Zostanie wysłana do Ciebie automatyczna oferta, wygenerowana na podstawie parametrów jakie podałeś w zapytaniu. Możesz również liczyć na ofertę szytą na miarę, jeśli w zapytaniu precyzyjnie określisz swoje oczekiwania.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Jak mam szukać apartamentu i czym się kierować?
W każdej chwili służymy pomocą i oferujemy wsparcie naszych agentów. Przede wszystkim określ sam sobie, jakie parametry zakwaterowania są dla Ciebie najważniejsze. Kieruj się następujący parametrami: Rodzaj apartamentu ( rozkład ) Odległość od plaży. Pamiętaj, że w ciągu 15min przejdziesz ponad 5km ;-) Standard - zazwyczaj przekłada się to na cenę. Najlepiej zgłoś się do naszych agentów i poproś o pomoc.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Zadałem pytanie - jak długo będę czekać na odpowiedź?
Nasz system jest w dużej mierze zautomatyzowany. Po złożeniu prośby o ofertę otrzymasz na podany adres e-mail ofertę automatyczną, uwzględniającą zaznaczone przez Ciebie parametry. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze automatyczna odpowiedź systemowa jest wystarczająca, dlatego też nasi agenci przygotują również ofertę indywidualną. Odpowiedzi na wiadomości błyskawiczne bez generowania oferty wysyłane są na bieżąco.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Dostałem maila z zamówieniem - co teraz mam zrobić?
To pytanie sugeruje nam, że nie otworzyłeś załącznika z plikiem .pdf. Tam znajdują się precyzyjne informacje dotyczące dalszych kroków.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy może się zdarzyć, że ktoś inny zarezerwuje ten sam apartament, w tym samym terminie, w którym została potwierdzona moja rezerwacja?
Nasz system pilnuje takich sytuacji i nie pozwala na "over booking" Jeśli Twoja rezerwacja jest zaznaczona na czerwono na kalendarzu wybranego przez Ciebie obiektu, nasz system nie zezwoli na nałożenie się rezerwacji. Sprawdzany jest każdy dzień z osobna. Właściciele obiektów na bieżąco aktualizują kalendarze rezerwacyjne ( obiekty on-line) lub potwierdzają dostępność terminu podczas procesu rezerwacji, tak byś miał pewność, że rezerwujesz wolny termin. W przypadku obiektów NIE on-line gospodarz każdorazowo pytany jest o dostępność terminu.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Zapomniałem zabrać voucher ze sobą do Chorwacji. Czy oznacza to, że nie będę mógł się zakwaterować?
Nie, dokonanie rezerwacji oznacza, że masz prawo do zakwaterowania. Masz dostęp do swojego vouchera przez internet - możesz go pobrać w dowolnej chwili. Pamiętaj jednak, że zawiera on wszelkie dane kontaktowe i instrukcje dojazdowe. Jeśli nie posiadasz ze sobą vouchera nie będziesz mógł trafić do obiektu. Nasz portal nie świadczy obsługi na miejscu i nie posiada swoich rezydentów. Jeśli będziesz szukał pomocy przy zakwaterowaniu, bo nie masz ze sobą vouchera musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami, które mogą naliczyć zewnętrzne firmy, współpracujące z naszym portalem. Nie oznacza to absolutnie, że brak vouchera jest równoznaczny z anulowaniem rezerwacji. Twoja rezerwacja jest aktualna. Jednocześnie przypominamy o zabraniu ze sobą dokumentów tożsamości, potrzebnych do przekroczenia granicy.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Mam potwierdzoną rezerwację. Czy przysługuje mi opieka rezydenta?
Naszym zadaniem jest pośredniczenie w wynajmie apartamentu. Nie zapewniamy i nie gwarantujemy opieki rezydenta, jednak o ile to możliwe, wspieramy Was na każdym etapie rezerwacji i pobytu. Niektóre działania naszych pracowników są objęte osobnym cennikiem, np.: asysta agenta u lekarza, czy mechanika samochodowego. Tego typu działania świadczone są przez podmioty zewnętrzne, które współpracują z nami.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
W jakim języku mówią gospodarze?
W wielu przypadkach nasi gospodarze mówią po angielsku lub niemiecku. Stosowna informacja znajduje się w opisie willi na naszych stronach. Jeśli nie ma takiej informacji, oznacza to, że gospodarze mówią wyłącznie po chorwacku, jednak nie rejestrujemy problemów z komunikacja. Proste, polskie zdania wystarczą, by porozumieć się w podstawowych sprawach.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Przy jakiej ulicy znajduję się willa i czy możemy prosić o jakiś kontakt z gospodarzami?
Szczegółowe instrukcje dojazdowe, jak i dane kontaktowe do gospodarzy zawarte są w potwierdzeniu rezerwacji.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy małe dzieci trzeba zgłaszać w rezerwacji?
Oczywiście. Każda osoba, która ma zostać zameldowana w apartamencie musi być uwzględniona w rezerwacji.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy potrzebujemy wykupić ubezpiecznie?
Rzeczpospolita Polska oraz Republika Chorwacji mają umowe o wzajemnym świadczeniu podstawowej opieki lekarskiej. Bywaja jednak sytuacje, w których wymagane jest posiadanie polisy ubezpieczniowej. Zachecamy do wykupienia ubezpieczenia na podróż i pobyt, gdyż nie są to wysokie koszty.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Jak przebiega rezerwacja?
Rezerwacji dokonujecie Państwo online. Jest to przyjazna i prosta procedura. Szczegółowe warunki rezerwacji przedstawiane będą na kolejnych ekranach procesu rezerwacyjnego. Po zaakceptowaniu warunków rezerwacji i dokonaniu wpłaty, konieczne będzie zameldowanie uczestników wyjazdu do poszczególnych apartamentów. Voucher, instrukcje dojazdowe oraz ściągawkę podróżną można pobrać z panelu klienta.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w Orebicu jest bezpiecznie?
Orebić nazywany jest “oazą spokoju” i nie ma w tym wiele przesady. Nie rejestruje się tu aktów wandalizmu, kradzieży samochodów, czy rozbojów. Dzieci i młodież są bezpieczne wieczorami na promenadzie, ale bez opieki rodziców mogą same spacerować po Orebiću do 22:00
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy warto wykupić ubezpieczenie i jaka jest opieka medyczna na miejscu?
Posiadamy w Orebiću punkt opieki medycznej. Doraźna pomoc udzielana jest na podstawie paszportu i bezgotówkowo rozliczana z NFZ. Jeśli nie posiadasz ze ważnego paszportu może być konieczne uregulowanie rachunku, na podstawie które możesz wnioskować w Polsce o refundację usługi medycznej przez NFZ. Rekomendujemy jednak wyjazd z paszportem (ale NIE JEST TO KONIECZNE! ) oraz wykupienie ubezpieczenia podróżnego.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w Orebicu jest wypożyczalnia samochodów, skuterów i rowerów?
Tak, nasz system realizuje zamówienia na wypożyczenie samochodu, roweru i skutera. Korzystamy wówczas z oferty lokalnych firm.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w Orebicu jest możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego?
Tak w lokalnych wypożyczalniach.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy jest możliwość zacumowania łodzi/pontonu i gdzie znaleźć miejsce na przyczepę?
Miejscem odpowiednim do cumowania sprzętu wodnego jest port w Orebću. Nie zawsze są tam wolne miejsca więc jeśli planujesz przyjazd z łodzią lub pontonem, zarezerwuj u nas takie miejsce dużo wcześniej. Cennik ogłaszany jest przez Gminę Orebić na początku czerwca każdego roku. Nasza agencja pobiera niewielkie prowizje za dokonanie takiej rezerwacji. Miejsce na przyczepę jest sprawą bardziej skomplikowaną, do której podchodzimy zawsze indywidualnie.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w Orebicu znajduje się basen, plac zabaw i korty tenisowe?
Nie ma miejskiego, ogólnodostępnego basenu. Niewielki plac zabaw znajduje się w “strefie hotelowej” przy restauracji Dalmatino. Mogą z niego korzystać goście restauracji.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w Orebicu są kawiarenki internetowe?
Tak, jest ich kilka. Nasi goście najczęściej korzystają z CaffeBar “ZONA”. Internet jest tu bezpłatny, pod warunkiem, że dokonasz zamówienia w kawiarni. “Zapraszamy na K@WĘ”
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy w Orebicu są bankomaty i jaką walutę można z nich wypłacać, czy można płacić kartą kredytową, czy są banki i stacje benzynowe?
Tak, mamy kilka bankomatów, z których można wypłacać lokalną walutę ( Chorwacka Kuna). Mamy również kilka banków. Płatności kartą przyjmowane są w większości sklepów przy głównej ulicy. Kartą NIE ZAPŁACISZ: na straganie z warzywami, w restauracjach, kioskach, piekarniach. Posiadamy również stację benzynową.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Ile kosztują winiety?

Koszt winiet dla każdego kraju można znaleźć w internecie. Nasi goście, posiadający potwierdzenie rezerwacji uzyskują dostęp do naszej “ strefy Gości”, gdzie takie informacje są publikowane. Adres strefy gości otrzymasz wraz z potwierdzeniem rezerwacji. 2. Gdzie kończy się autostrada? Aktualnie (2016r.) autostrada kończy się w miejscowości Ploce. Stąd już ok. 100km do Orebića. Droga “promowa” jest o 90km krótsza, jednak najczęściej trwa dłużej niż lądowa.

Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy lepiej przeprawić się promem czy jechać dookoła?
Czas trwania przeprawy promowej, włączając w to czas załadunku i rozładunku, jest zbliżony do czasu potrzebnego na objechanie płw. Peljeśac przez teren Bośni ( BiH ), nie mniej jednak my polecamy płynąć promem. Jest to już ostatni odcinek drogi i kierowcy są już zwykle dość zmęczeni.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy do Chorwacji potrzebny jest paszport (zielona karta)?
Nie ma konieczności posiadania ani paszportu, ani zielonej karty, jednak polecamy zabrać jedno i drugie, jeśli to tylko możliwe.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy zabierać ze sobą kuny czy euro?
Bez problemu można wymienić euro na kuny w kilku lokalnych kantorach.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Co to znaczy booking online?
Niektóre domy, posiadające specjalną etykietę (online), uczestniczą w specjalnym programie, przygotowanym przez nasz portal. Polega to na tym, że każdy właściciel obiektu monitoruje dostępne terminy. Jeśli interesuje Cię obiekt w tej kategorii, widzisz na kalendarzu, że termin jest dostępny, rezerwuj od razu - rezerwacja zostanie przyjęta bez żmudnego procesu sprawdzania dostępności.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Kiedy muszę wpłacić gospodarzowi zaliczkę?
Jeśli dokonujesz rezerwacji w obiekcie online, system przeprowadzi Cię przez proces płatności. Od momentu rozpoczęcia rezerwacji będziesz miał 20min. na dokonanie wpłaty. Nasz system jest globalnym rozwiązaniem i posiada integrację z wieloma systemami płatniczymi online, procesorami kart płatniczych oraz lokalnych metod płatności. Nad bezpieczeństwem czuwają zabezpieczone serwery, a każda Twoja czynność podczas procesu rezerwacji jest zabezpieczona 128 bitowym szyfrowaniem ( SSL ).
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Dlaczego niektóre terminy nie są dostępne w bookingu online, pomimo tego, że są wolne?
Nasz system jest jedynym inteligentnym systemem bookingowym i zarządza dostępnymi terminami, zgodnie z założeniami, jakie zgłosił gospodarz. System nie dopuszcza do pozostawiania kilkudniowych wolnych terminów, które później są niesprzedawalne. Aby sprawdzić, czy system przyjmie rezerwację w wybranym przez Ciebie terminie, kliknij na kalendarzu na planowany dzień przyjazdu. Dni, od których możesz rozpocząć swój pobyt w wybranym obiekcie, zostały oznaczone białą czcionką. System zaproponuje dostępne turnusy. Terminy, które nie mają etykiety online wymagają negocjacji i mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami. Aby poznać szczegóły, skorzystaj z opcji "kalkulacja" (czerwony klawisz)
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Mój bank realizuje przelewy zagraniczny po bardzo wysokich stawkach. Czy mogę zapłacić kartą?
Tak, nasz system, dzięki wielu naszym partnerom umożliwia płatności wieloma kanałami płatności, takimi, jak: karta, PayPal, sofort i wiele innych. Zachęcamy do wypróbowania jak działa system. Nieopłacone rezerwacje skasują się po 20 minutach.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Dokonałem rezerwacji, czy mogę ją odwołać?
Każda rezerwacje, która nie została opłacona, skasuje się automatycznie po 20 minutach i aby ją potwierdzić, trzeba będzie ponownie dokonać rezerwacji online. Jeśli rezerwacja wymagała zgody gospodarza i taką zgodę otrzymałeś, jesteś zobowiązany do opłacenia rezerwacji. Prosimy zatem o rozważne decyzje.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Dokonując kalkulacji widzę, że niektóre terminy oznaczona są jako online a inne nie? Co to oznacza?
Nasz system automatycznie dobiera dostępne terminy, zgodnie z założeniami, jakie zgłosili Gospodarze do swojego obiektu. Jest to jedyny system o takiej funkcjonalności. System dopuszcza jednak negocjacje z Gospodarzami. Jeśli termin jest oznaczony online, wówczas zarezerwujesz go bez pytania o zgodę, jeśli jednak chcesz dokonać rezerwacji w terminie, który wymaga negocjacji, postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Nasz system złoży w Twoim imieniu zapytanie do Gospodarza i jeśli otrzymasz odpowiednia zgodę, będziesz mógł potwierdzić rezerwację i dokonać wpłaty. Pamiętaj, że jest to procedura wiążąca dla obu stron. Oznacza to, że jeśli dostaniesz taką zgodę, to Gospodarz nie wycofa się z niej, ale liczy, że i Ty nie wycofasz się ze swojej deklaracji potwierdzenia rezerwacji. NIE DOKONUJ rezerwacji, jeśli nie jesteś pewien, że chcesz ją potwierdzić. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię kosztami, jeśli nie potwierdzisz rezerwacji, na którą otrzymałeś zgodę.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Mój bank nie księguje przelewów w dni wolne od pracy, a nie chce płacić kartą. Jak mam dokonać rezerwacji w dni wolne od pracy?
Dokonaj rezerwacji online. Po 20 minutach Twoja rezerwacja wygaśnie, jeśli nie dokonasz wpłaty. Jeśli chcesz potwierdzić rezerwację w innym terminie, wyślij taką prośbę w odpowiedzi na e-mail, jaki otrzymasz po przeterminowaniu Twojej rezerwacji. W odpowiedzi możesz liczyć na przedłużenie terminu płatności. Mogą wystąpić wówczas niewielkie koszty, związane z odroczonym terminem płatności, o czym zostaniesz poinformowany.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Jak rezerwować?
Rezerwacja w naszym systemie jest prosta i intuicyjna.
  1. Wybierz termin przyjazdu i wyjazdu
  2. Podaj liczbę osób. System wyświetli Ci wartość pierwszej wpłaty dla potwierdzenia rezerwacji oraz wartość do zapłaty na miejscu
  3. Kliknij klawisz    Rezerwuj   
  4. Postępuj wg instrukcji na ekranie - proces zajmuje nie więcej niż 5-7 minut.
  5. Zapłać przelewem bankowym, kartą płatniczą/kredytową, kontem Paypal lub Skrill.
  6. Płatności dokonasz na polskie konto bankowe, w złotówkach.
Dynamika płatności
Przy rezerwacji wpłacisz "Pierwsza wpłata", reszta płatna w dniu rozpoaczęcia rezerwacji,  gotówką na miejscu.
Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Nad bezpieczeństwem rezerwacji czuwa platforma bookingowa sonar.travel. To nowowczesny system rezerwacji, wykorzystujący najnowsze technolgie i systemy zabezpieczeń. Połączony jest z wieloma platformami płatniczymi, jak PayPal, Skrill, Transferuj.pl, Visa, Master Card, Sofort i inne.

Gwarancje

Weryfikacja właścicieli obiektów oraz parametry oferty, to dla nas kluczowe działania. Dokładamy wszelkich starań, by Gospodarze dostarczali pełną i szczegółową informacje o swoich obiektach.

Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Rezerwacja - co dalej?

Czy dostane jakieś potwierdzenie po rezerwacji?

Oczywiście. Po dokonaniu rezerwacji całą dokumentację znajdziesz w panelu klienta.

Pobierz, wydrukuj i zabierz ze sobą potwierdzenie rezerwacji (voucher) oraz instrukcje dojazdowe. Wraz z rezerwacją otrzymujesz wsparcie w postaci bazy wiedzy. Szczególy znajdziesz po zalogowaniu.

Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Gdzie odbiorę klucze?

Nie martw się. Gospodarz przygotował dla Ciebie wszelkie instrukcje i obejmiesz swój lokal o wyznaczonej porze bez stresu i poszukiwań.

Będziesz mogł skorzystać z naszej unikatowej platformy komunikacyjnej SMS. Nie obawiaj się, nie musisz znać włoskiego, greckiego, chorwackiego. Piszesz prosty kod - nasz system dostarcza Gospodarzowi określone treści, wiadomości, komunikaty od Cibie. Wszystko jest czytelne i proste. Instrukcje znajdziesz w panelu klienta.

Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Płatności

Płać bezpiecznie przez naszą platfomę i ciesz się komfortem i wygodą.

W większości przypadków będzie Ci zaproponowane kilka rozwiązań płatniczych, jednak czasami karta będzie konieczna dla weryfikacji. Sprawdź, jak działa rezerwacja online. Proces jest niezobowiązujący do momentu, kiedy nie zostaniesz poprosziny o płatność lub weryfikację karty. Przed tym możesz zawsze wycofać swoja rezerwację bez kosztów.

Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE
Ile mam wpłacić?

Nie ma potrzeby wpłacania całej kwoty od razu. Gospodarze umożliwiają wpłatę zadatku przy rezerwacji. Resztę rozliczysz wygodnie gotówką po przyjeździe na miejsce, na podstawie potwierdzenia rezerwacji (Vocher), wystawionego przez właściciela/mendadżera obiektu.
Dynamikę płatności pokazuje kalkulacja na stronie obiektu.
Podaj termin, ilość osób i sprawdź, jaka jest pierwsza wpłata i ile musisz dopłacić po przyjeździe.

Czy ta odpowiedź była pomocna? TAK NIE

PL +48 718 81 11 01


 Wyszukaj dostępne apartamenty

Dziękujemy.
Błąd
Nowa wersja strony